Kako novi mediji utječu na turizam?
Autor: administrator na 28. lipnja 2019.
U galeriji Gradskog kulturnog središta danas je predstavljena knjiga Domagoja Bebića „Cyberturist- novi mediji u turizmu“.
Riječ je o novoj stručnoj knjizi temeljenoj na dugogodišnjem praćenju teorijskih spoznaja i konkretnih komunikacijskih iskustava, koja daje pregled ključnih elemenata kojima je potrebno ovladati prilikom upravljanja turističkom destinacijom u novom komunikacijsko-informacijskom okruženju.
Namijenjena je svim dionicima u turizmu, a obuhvaća teme koje se tiču utjecaja novih medija na turističku komunikaciju i promociju, utjecaj na brendiranje u turizmu, uloge kreativnosti u stvaranju novih promocijskih aktivnosti te pretpostavke o budućim trendovima.
„Zbog promjene načina u komuniciranju ljudi u Hrvatskoj su se našli na prekretnici. Nekada su najčešći oblici komunikacije bili putem sajmova, suvenira itd. Danas se najviše komunicira putem društvenih mreža i mnogo veću promociju destinacije danas može donijeti jedan video na Youtubeu. Također, vidjeli smo koliku promociju mogu donijeti filmovi i serije. Npr. kada je u pitanju „Igra prijestolja“, većina komunikacije se odvijala putem društvenih mreža“, istaknuo je autor Domagoj Bebić.