Edukacija socijalnih radnika iz četiri županije u Metkoviću
Autor: Radio Delta na 15. studenoga 2016.
„Motivirajući razgovor usmjeren promjeni ponašanja kod nedobrovoljnih klijenata“ naziv je dvodnevne edukacije koja je započela danas u hotelu Narona u Metkoviću.
Edukaciji koju izvodi klinička psihologinja dr. sc. Lovorka Brajković nazoče djelatnici centara za socijalnu skrb iz Dubrovačko-neretvanske, Splitsko-dalmatinske, Šibensko-kninske i Zadarske županije. Na edukaciji je istaknuto kako je nedobrovoljnih klijenata u praksi mnogo a dr. Brajković je naglasila u čemu se očituje njihovo ponašanje.
„Svatko od nas ima različitu percepciju o tome tko je nedobrovoljni klijent. Kolege na edukaciji su kazali kako su to upravo oni koji nisu spremni na promjenu, koji su agresivni, koji su u otporu i koji imaju poteškoća pridržavati se osnovnih načela kako bi pomogli sebi i obitelji“, ističe Brajković.
Iz tog razloga je cilj edukacije upravo poboljšanje suradnje između djelatnika i klijenata.
„Svrha edukacije je djelatnike centara za socijalnu skrb podučiti što boljim komunikacijskim vještinama sa nedobrovoljnim klijentima pri čemu se primjenjuje tehnika motivirajućeg razgovora kojim se klijent potiče na suradnju“, kazala je dr. Brajković.
Edukacija je organizirana od strane Ministarstva za demografiju, obitelj, mlade i socijalnu politiku u skladu s godišnjim programom stručnog usavršavanja radnika u ustanovama socijalne skrbi za 2016. godinu.